سوالات متداول

۱.کاربران مقیم خارج از کشور به چه ترتیب می‌توانند اشتراک اُفیلم را تهیه کنند و به چه فیلم‌هایی دسترسی خواهند داشت؟

متاسفانه و با عرض معذرت مشترکین خارج از کشور با ip های غیر ایرانی به محتوای اُفیلم دسترسی نخواهند داشت. مگر اینکه با یک شماره داخلی در اُفیلم عضو شوند و کد تایید را وارد کنند.

۲.آیا محتوای اُفیلم سانسور شده است؟

اُفیلم تابع قوانین هست و ما تلاش خود را کرده‌ایم تا با کمترین مقدار سانسور و احترام گذاشتن به جریانات و اتفاقات داستان فیلم‌ها را ارایه دهیم. در غیر این صورت سرویس ما از طرف وزارت ارشاد لغو خواهد شد.

۳.به صورت همزمان، چند کاربر می‌توانند از اکانت یک شخص استفاده کنند و فیلم ببینند؟

بله در اُفیلم ما هیچ محدودیتی برای این موضوع نداریم.